Bernard (Hrsg.) Spodek
Studying Teachers in Early Childhood Settings
Ebook (EPUB Format)
The chapters in this volume reflect the impact that teachers have on their students when they stand in front of the classroom and the effect their performance have on children such as teachers gender, preparation, certification, knowledge, beliefs, cognitive style, creativity, accountability, and other actions on the part of the teachers. They describe research related to the preparation and certification or credentialing of early childhood practitioners, the issues regarding the nature of early childhood practice, and the needs of the field as it prepares for the future.
CHF 56.10
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Saracho, Olivia (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-60752-703-9
- EAN: 9781607527039
- Produktnummer: 21434116
- Verlag: Information Age Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 245 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 706 KB
25 weitere Werke von Bernard (Hrsg.) Spodek:
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.10
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.