Produktbild
Markus Baum

Strategic Marketing

Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace

Ebook (PDF Format)

Scientific Essay from the year 2009 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, The University of Surrey (School of Management), language: English, abstract: Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplaceCompanies studied:Apple and SonybyMarkus B. BaumMarco HacksteinMarcel MehlingAbstract: The managing director of Sony, Japan has asked a report based upon an assessment of why his Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace. This analysis provides analysis such as SWOT and different… Mehr

CHF 14.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mehling, Marcel / Hackstein, Marco
  • ISBN: 978-3-656-19850-5
  • EAN: 9783656198505
  • Produktnummer: 24121983
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'189 KB

38 weitere Werke von Markus Baum:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.