Produktbild
Weinstein, Art (Nova Southeastern University, USA)

Superior Customer Value

Finding and Keeping Customers in the Now Economy

Buch

Edition statement from publisher's website.

CHF 73.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8153-9093-0
  • EAN: 9780815390930
  • Produktnummer: 26127284
  • Verlag: Taylor & Francis Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Masse: H15.2 cm x B22.6 cm x D2.7 cm 340 g
  • Auflage: 4 New edition
  • Abbildungen: 16 Line drawings, black and white; 3 Halftones, black and white; 19 Tables, black and white; 19 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 340

Über den Autor


Art Weinstein, PhD, is Professor of Marketing at Nova Southeastern University, Fort Lauderdale, Florida, USA. He was the founding editor of the Journal of Segmentation in Marketing and has published more than 80 scholarly articles/papers and eight books on customer-focused marketing strategy. Dr. Weinstein has consulted for many leading technology and service companies.

1 weiteres Werk von Weinstein, Art (Nova Southeastern University, USA):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.