Produktbild
Des Freedman

The Politics of Media Policy

Buch

The Politics of Media Policy provides a critical perspective on the dynamics of media policy in the US and UK and offers a comprehensive guide to some of the major points of debate in the media today. While many policymakers boast of the openness and pluralism of their media systems, this book exposes the commitment to market principles that saturates the media policy environment and distorts the development and application of democratic media policies.Based on interviews with dozens of politicians, regulators, special advisers, lobbyists and campaigners, The Politics of Media Policy considers how governments, civil servants and media corpora… Mehr

CHF 38.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-2842-4
  • EAN: 9780745628424
  • Produktnummer: 3595924
  • Verlag: Polity Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.4 cm x D2.0 cm 413 g
  • Gewicht: 413

Über den Autor


Des Freedman, Senior Lecturer in Communications and Cultural Studies Department of Media and Communications, Goldsmiths College

41 weitere Werke von Des Freedman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.