Produktbild
Andrew T. (University of Melbourne) (Hrsg.) Kenyon

The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific

Buch

Considers current pressures to expand legal protection given to reputation and brands in the Asia Pacific region and the associated controversies.

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Richardson, Megan (University of Melbourne) (Hrsg.) / Ng-Loy, Wee Loon (National University of Singapore) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-107-01772-6
  • EAN: 9781107017726
  • Produktnummer: 12118997
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 298 S.
  • Masse: H22.8 cm x B16.1 cm x D1.9 cm 602 g
  • Abbildungen: 11 Tables, black and white; 1 Line drawings, unspecified
  • Gewicht: 602
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Andrew T. Kenyon is a Professor of Law and Deputy Dean at the Melbourne Law School, University of Melbourne, where he is also Joint Director of the Centre for Media and Communications Law. Megan Richardson is a Professor of Law at the Melbourne Law School, University of Melbourne, where she is also Joint Director of the Centre for Media and Communications Law and Associate Director-Law of the Intellectual Property Research Institute of Australia. Ng-Loy Wee Loon is a Professor at the National University of Singapore Law Faculty and the Director of its LLM (IP and Technology) programme.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.