Produktbild
George (Hrsg.) Baourakis

Fuzzy Sets in Management, Economics and Marketing

Buch

The rapid changes that have taken place globally on the economic, social and business fronts characterized the 20th century. The magnitude of these changes has formed an extremely complex and unpredictable decision-making framework, which is difficult to model through traditional approaches. The main purpose of his book is to present the most recent advances in the development of innovative technique for managing the uncertainty that prevails in the global economic and management environments. These techniques originate mainly from fuzzy sets theory. However, the book also explores the integration of fuzzy sets with other decision support and… Mehr

CHF 126.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pardalos, Panos M. (Hrsg.) / Zopounidis, Constantin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-02-4753-9
  • EAN: 9789810247539
  • Produktnummer: 28921095
  • Verlag: World Scientific Pub Co Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 269 S.
  • Masse: H21.5 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 499 g
  • Gewicht: 499

20 weitere Werke von George (Hrsg.) Baourakis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.