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Hamish Pringle

Brand Manners

How to Create the Self-Confident Organisation to Live the Brand

Buch

Gleichgültig, wie gut eine Marke am Markt positioniert ist - ein einziger negativer Kontakt zwischen Kunde und Mitarbeiter reicht schon aus, um den guten Ruf zu ruinieren. Um diese Situation zu vermeiden, müssen Unternehmen sicherstellen, daß das gesamte Unternehmen, insbesondere die Mitarbeiter mit Kundenkontakt, die Marke leben. Denn wenn Mitarbeiter nicht in der Lage sind, das Wesen der Marke durch ihr Handeln zu repräsentieren, können Sie den Unternehmenserfolg erheblich beeinträchigen. Hamish Pringle (Marketingexperte) und William Gordon (Managementexperte) haben in Brand Manners ein solides Schema erarbeitet, mit deren Hilfe jedes Unter… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: Gordon, William
  • ISBN: 978-0-471-49606-9
  • EAN: 9780471496069
  • Produktnummer: 8672394
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 334 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.9 cm x D2.5 cm 600 g
  • Gewicht: 600

Über den Autor


HAMISH PRINGLE is the director of Brand Beliefs Ltd and the IPA Consultant Director of Marketing Strategy. He has previously held the posts of Vice Chairman, Director of Marketing at Saatchi Saatchi, Chairman of NABs (the communication industry charity), Chairman of the IPA Advertising Effectiveness Committee, and has been an IPA Council Member. He gained a BA in PPE from Trinity College, Oxford. He is the co-author of the best-selling Brand Spirit: How Cause Related Marketing Builds Brands.WILLIAM GORDON is Strategy Partner with Accenture (formerly Andersen Consulting), one of the world's premier management consulting firms. He obtained a BSc in engineering at King's College London and an AMBA Diploma in INternational Studies at London Business School. He has previously held the post of Senior Vice President at Gemini Consulting.

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