Produktbild
Clarke

Organizational and End-User Interactions

New Explorations

Buch

As technology continues to advance so does the need for understanding how this will affect us. We, as the users are subject to actions which bring into conflict the needs and characteristics of human actors, the demands of technology, and the wealth of research in End-User Interactions (EUC). Organizational and End-User Interactions: New Explorations provides a comprehensive look at studies that show a significant contribution in EUC by relating organizational and end user computing to organizational and end user performance and productivity, strategic and competitive advantage, and electronic commerce. This book touches on possible future di… Mehr

CHF 193.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Clarke, Steve (Hrsg.) / Dwivedi, Ashish (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-60960-577-3
  • EAN: 9781609605773
  • Produktnummer: 11398114
  • Verlag: Information Science Reference
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 482 S.
  • Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D3.0 cm 1'463 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1463

100 weitere Werke von Clarke:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.