The SAGE Handbook of Consumer Culture
The SAGE Handbook of Consumer Culture is a one-stop resource for scholars and students of consumption, where the key dimensions of consumer culture are critically discussed and articulated.
CHF 195.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Maclaran, Pauline (Hrsg.) / Miles, Steven (Hrsg.) / Venkatesh, Alladi (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4739-2951-7
- EAN: 9781473929517
- Produktnummer: 17822922
- Verlag: SAGE Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 576 S.
- Masse: H24.9 cm x B18.0 cm x D3.9 cm 1'170 g
- Gewicht: 1170
- Sonstiges: General (US: Trade)
2 weitere Werke von Olga (Hrsg.) Kravets:
Bewertungen
Anmelden