Produktbild
Christian Schmitt

Brewing Industry Analysis

Buch

Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Industriebetriebslehre, Note: 1,7, University of West Florida, Sprache: Deutsch, Abstract: In the brewing industry exist two profitable segments: The big, global breweries and the small, specialist brewing companies. Companies, who do not differentiate from its competitors or do not have the critical mass, find themselves in a stuck in the middle-position. They need to adapt their strategy to find an alliance, or look for differentiation. The advantages of the global brewing companies are: They have bigger cash reserves on hand to survive in competition, posses a better market access and di… Mehr

CHF 16.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-83943-8
  • EAN: 9783640839438
  • Produktnummer: 11109570
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Deutsch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 40 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.3 cm 72 g
  • Auflage: 1. Auflage.
  • Gewicht: 72

96 weitere Werke von Christian Schmitt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.