Produktbild
Steffen (Hrsg.) Höhne

Zeitschrift für Kulturmanagement: Kunst, Politik, Wirtschaft und Gesellschaft

Jg. 1, Heft 2

Ebook (PDF Format)

The half-yearly published Journal of Cultural Management, following the example of the Jahrbuch für Kulturmanagement, initiates and supports an extensive scholarly discourse about cultural management, in view of a methodological and theoretical foundation of the field. This peer-reviewed journal aims at making it clear that cultural management is not limited to economic concerns, but should rather take into account all the historical, political, social and economic conditions and interconnections in the study of culture. Experts from neighbouring academic disciplines such as cultural sociology and policy, art studies, theatre studies, musicol… Mehr

CHF 42.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Tröndle, Martin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-8394-3161-0
  • EAN: 9783839431610
  • Produktnummer: 31898372
  • Verlag: transcript Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 202 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'770 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: Klebebindung
  • Reihenbandnummer: 2

Über den Autor


Steffen Höhne (Prof. Dr.) is professor for cultural management and head of the cultural management course at the Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar.Martin Tröndle (Prof.) is chair of cultural production at the Zeppelin University in Friedrichshafen. He is the editor of the Journal for Cultural Management: Art, Politics, Economics and Society and director of the Swiss National Science Foundation project eMotion mapping museum experience. He was a music consultant in the Lower Saxony Ministry for Science and Culture. He has received various prizes and awards for his research work.

36 weitere Werke von Steffen (Hrsg.) Höhne:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.