International Business in the Information and Digital Age
The information and digital age is shaped by a small number of multinational enterprises from a limited number of countries. This volume covers the latest insight from the International Business discipline on prevailing trends in business model evolution. It also discusses critical issues of regulation in the new information and digital space.
CHF 145.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Verbeke, Alain (Hrsg.) / Piscitello, Lucia (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78756-326-1
- EAN: 9781787563261
- Produktnummer: 28775874
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 440 S.
- Masse: H16.1 cm x B23.8 cm x D3.1 cm 756 g
- Gewicht: 756
- Sonstiges: Professional & Vocational
3 weitere Werke von Rob (Hrsg.) van Tulder:
Bewertungen
Anmelden