Produktbild
Kerry Smith

Experiential Marketing

Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Buch

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing.As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago. To connect with a new generation of customers, companies must embrace and deploy a new marketing mix, powered by a more effective discipline: experiences.Experiential marketing, the use of live, face-to-face engagements to connect with audiences, create relationships and drive brand affinity, has become the fastest-growing form of marketing in the w… Mehr

CHF 38.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hanover, Dan
  • ISBN: 978-1-119-14587-5
  • EAN: 9781119145875
  • Produktnummer: 18534911
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H24.0 cm x B15.9 cm x D2.5 cm 403 g
  • Gewicht: 403

19 weitere Werke von Kerry Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.