Produktbild
Sut Jhally

The Codes of Advertising

Fetishism and the Political Economy of Meaning in the Consumer Society

Ebook (EPUB Format)

This book examines the commercial speech of advertising as a cultural phenomenon whose social significance far exceeds its economic influence. Jhally argues that by selling viewing time to advertisers, television converts audiences into laborers who &quote;work&quote; for the media in the same way that workers do in a factory. By watching commercial messages on TV, viewers actively create symbolic meaning, but also generate profit for the media in return for the wage of entertainment.

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-21302-2
  • EAN: 9781135213022
  • Produktnummer: 17021065
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 8'403 KB

Über den Autor


Sut Jhally teaches at the University of Massachusetts at Amherst.

11 weitere Werke von Sut Jhally:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.