Produktbild
Michael R. (Hrsg.) Solomon

The Routledge Companion to Consumer Behavior

Ebook (PDF Format)

The key to marketing is understanding and satisfying consumer needs, thus a knowledge of consumer behavior is essential to any organization dealing with customers, users, or clients. This book promises to be a contemporary classic. It brings together an international set of scholars, many of whom are household names, to examine the diverse approaches to consumer behavior topics. The editors employ a micro to macro structure, dividing each topic into three parts: one reflecting foundational work, one focused on emerging trends, and one covering practical applications. Each part examines the relationship between consumer behaviour and motivatio… Mehr

CHF 218.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Lowrey, Tina M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-315-52692-8
  • EAN: 9781315526928
  • Produktnummer: 24244773
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 564 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 25'571 KB
  • Abbildungen: 33 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Fotos, 26 schwarz-weiße Zeichnungen, 10 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Michael R. Solomon is Professor of Marketing at Saint Joseph's University, USA. Tina M. Lowrey is Professor of Marketing at HEC Paris, France.

3 weitere Werke von Michael R. (Hrsg.) Solomon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.