Produktbild
Christoph (Hrsg.) Meinel

Design Thinking

Understand - Improve - Apply

Buch

Everybody loves an innovation, an idea that sells. But how do we arrive at such ideas that sell? And is it possible to learn how to become an innovator? Over the years Design Thinking - a program originally developed in the engineering department of Stanford University and offered by the two D-schools at the Hasso Plattner Institutes in Stanford and in Potsdam - has proved to be really successful in educating innovators. It blends an end-user focus with multidisciplinary collaboration and iterative improvement to produce innovative products, systems, and services. Design Thinking creates a vibrant interactive environment that promotes learnin… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Leifer, Larry (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-13756-3
  • EAN: 9783642137563
  • Produktnummer: 7405136
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 238 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.5 cm x D2.5 cm 544 g
  • Abbildungen: 13 schwarz-weiße Abbildungen, 26 schwarz-weiße Tabellen
  • Gewicht: 544

46 weitere Werke von Christoph (Hrsg.) Meinel:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.