Media, Anthropology and Public Engagement
This volume explores the opportunities and obstacles that face anthropologists reaching out to wider publics through engagement with media industries, art, performance, blogging, social media, and open, cooperative sharing of material. Through a breadth of case studies, the authors offer a cautiously optimistic vision of the challenges and opportunities for public anthropological scholarship in the twenty-first century. · Mark Allen Peterson, Miami UniversityA timely collection of chapters probing the heart of contemporary anthropology and engaging with the position of anthropologists in a global society where non-scientific 'experts' domin…
Mehr
CHF 159.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pink, Sarah (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78238-846-3
- EAN: 9781782388463
- Produktnummer: 19187295
- Verlag: Berghahn Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 238 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.7 cm 503 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 503
Über den Autor
Simone Abram is Reader at the University of Durham and at Leeds Beckett University.
15 weitere Werke von Simone (Hrsg.) Abram:
Bewertungen
Anmelden