Produktbild
Elias G. Carayannis

Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries

Buch

Since the pioneering work of Joseph Schumpeter (1942), it has been assumed that innovations typically play a key role in firms' competitiveness.  This assumption has been applied to firms in both developed and developing countries. However, the innovative capacities and business environments of firms in developing countries are fundamentally different from those in developed countries. It stands to reason that innovation and competitiveness models based on developed countries may not apply to developing countries.  In this volume, Vivienne Wang and Elias G. Carayannis apply both theoretical approaches and empirical analysis to explore the dyn… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wang, Vivienne W L
  • ISBN: 978-1-4614-1274-8
  • EAN: 9781461412748
  • Produktnummer: 11487959
  • Verlag: Springer New York
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 144 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.3 cm 389 g
  • Auflage: 2012
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 389

82 weitere Werke von Elias G. Carayannis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.