Produktbild
Robert E Stevens

Marketing Your Business

A Guide to Developing a Strategic Marketing Plan

Ebook (PDF Format)

Examine essential marketing disciplines and weapons!This essential book will show you how to design a strategic marketing plan for any brand, product, service, or business! It explains all of the major marketing disciplines and familiarizes you with the marketing weapons arsenal.” It also teaches you to conduct a marketing audit, provides helpful sample worksheets and forms and includes case examples, a glossary of marketing terms, and appendixes discussing sources of marketing intelligence” and professional marketing associations.This single volume provides a step-by-step process (with short, clear examples) of how to develop a custom plan t… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Loudon, David L / Nykiel, Ronald A
  • ISBN: 978-1-135-18664-7
  • EAN: 9781135186647
  • Produktnummer: 16982529
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 332 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'150 KB

52 weitere Werke von Robert E Stevens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.