Produktbild
Peter J. (Hrsg.) Buckley

International Business Strategy: Theory and Practice

Buch

With stagnated demand in many home economies, the need to internationalize and exploit foreign market opportunities has never been more paramount for businesses to succeed at a global level. However, this process raises a number of questions, such as: can firms use their knowledge of one market in the next? Can firms pursue internationalization on several fronts at the same time? How should firms handle cultural and institutional differences between markets? This textbook provides students with the core research in international business and strategy, including organization, efficiency, external relationships and the challenges found in an in… Mehr

CHF 228.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ghauri, Pervez (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-62469-5
  • EAN: 9780415624695
  • Produktnummer: 13277783
  • Verlag: Routledge
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 666 S.
  • Masse: H24.9 cm x B17.8 cm x D4.3 cm 1'338 g
  • Gewicht: 1338

Über den Autor


Peter Buckley is Professor of International Business at the University of Leeds, UKPervez Ghauri is Professor of International Business at Kings College London, UK

17 weitere Werke von Peter J. (Hrsg.) Buckley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.