Produktbild
Chris Fill

Marketing Communications

Ebook (EPUB Format)

The new edition ofMarketing Communicationsdelivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields.Theeighth edition, which contains two new chapters, reflects the changing and disruptive world of marketing communications. Throughout the text the impact of digital media and its ability to influence audience, client, and agency experiences, is considered. Each chapter has been extensively revised, with ne… Mehr

CHF 56.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Turnbull, Sarah
  • ISBN: 978-1-292-23500-4
  • EAN: 9781292235004
  • Produktnummer: 33790911
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 816 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 43'012 KB
  • Auflage: 8. Auflage

27 weitere Werke von Chris Fill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.