Produktbild
Arthur A. Raney

Introduction to Positive Media Psychology

Ebook (PDF Format)

Introduction to Positive Media Psychology summarizes and synthesizes the key concepts, theories, and empirical findings on the positive emotional, cognitive, and behavioral effects of media use. In doing so, the book offers the first systematic overview of the emerging field of positive media psychology.The authors draw on a growing body of scholarship that explores the positive sides of media use, including fostering one's own well-being; creating greater connectedness with others; cultivating compassion for those who may be oppressed or stigmatized; and motivating altruism and other prosocial actions. The authors explore these issues across… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Janicke-Bowles, Sophie H. / Oliver, Mary Beth / Dale, Katherine R.
  • ISBN: 978-1-00-029581-8
  • EAN: 9781000295818
  • Produktnummer: 35061624
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 254 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'067 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 12 schwarz-weiße Fotos, 4 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Arthur A. Raney is James E. Kirk Professor of Communication in the School of Communication at Florida State University, USA.Sophie H. Janicke-Bowles is Assistant Professor in the School of Communication at Chapman University, USA.Mary Beth Oliver is Distinguished Professor and co-director of the Media Effects Research Laboratory at Pennsylvania State University, USA. Katherine R. Dale is Assistant Professor in the School of Communication at Florida State University, USA.

15 weitere Werke von Arthur A. Raney:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.