Produktbild
Leaning, Dr. Marcus (University of Wales, UK)

The Internet, Power and Society

Rethinking the Power of the Internet to Change Lives

Buch

An exciting challenge to how the internet and ICT have been understood in academia and popular culture and shows how important 'cultural' assumptions are in how we understand technology.

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84334-452-0
  • EAN: 9781843344520
  • Produktnummer: 12239144
  • Verlag: Woodhead Publishing Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 194 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.7 cm x D1.2 cm 376 g
  • Gewicht: 376
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Dr Marcus Leaning is a senior lecturer in digital media at Trinity College, Carmarthen, University of Wales. He has given numerous international lectures and conference presentations, was a visiting research fellow at Hokkaido University in Japan, and has published numerous academic papers and popular articles on the Internet and its role in social change.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.