Produktbild
Gabriele (Hrsg.) Siegert

Commercial Communication in the Digital Age

Information or Disinformation?

Buch

In today's digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, users and consumers today have more possibilities topublish, get informed or communicate - to co-create -, and toreach a bigger audience. There is a good chance thus that users and consumers are better informed about the objectives and persuasive tricks of the advertising industry than ever before. At the same time, advertisers can inform about products and services without the limitations of time a… Mehr

CHF 134.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rimscha, M. Bjørn (Hrsg.) / Grubenmann, Stephanie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-041650-3
  • EAN: 9783110416503
  • Produktnummer: 18946963
  • Verlag: De Gruyter Mouton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 270 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 531 g
  • Abbildungen: 20 Schwarz-Weiß- Abbildungen
  • Reihenbandnummer: 7
  • Gewicht: 531

Über den Autor


Gabriele Siegert und Stephanie Grubenmann, University of Zurich, Switzerland, M. Bjørn von Rimscha, University of Mainz, Germany.

6 weitere Werke von Gabriele (Hrsg.) Siegert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.