Produktbild
Gill (Hrsg.) Richards

Reducing Teachers' Marking Workload and Developing Pupils' Learning

How to Create More Impact with Less Marking

Ebook (PDF Format)

Based on a ground-breaking Department of Education-funded project and written by experienced teachers and educational practitioners, Reducing Teachers' Marking Workload and Developing Pupils' Learning shares strategies for reducing marking workload without compromising the quality of feedback pupils receive.This book presents a range of marking strategies, describing the process of trialling, testing and evaluating the impact which is relevant to any classroom. The strategies included in this book, proven to be immediately effective in schools, include:Advice on how to ensure feedback is meaningful for pupilsThe benefits of self-assessment an… Mehr

CHF 21.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Richardson, Rhian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-51300-8
  • EAN: 9780429513008
  • Produktnummer: 33168063
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 132 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'168 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 6 schwarz-weiße Abbildungen, 4 schwarz-weiße Fotos, 2 schwarz-weiße Zeichnungen, 2 farbige Tabellen

Über den Autor


Gill Richards is Emeritus Professor of Special Education, Equity and Inclusion at Nottingham Trent University, UK.Rhian Richardson has been a primary teacher since 2000 working in the Midlands, predominantly teaching in Year 6, and is the Research Lead for her Teaching School Alliance.

14 weitere Werke von Gill (Hrsg.) Richards:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.