Duncan Brown
Influencer Marketing
Who Really Influences Your Customers?
Buch
For those involved in marketing and sales, this book offers essential analysis of how to identify who has influence, how they apply it, and how marketers can turn it to their advantage. This work is one of the first books to give an overview of one of the fastest growing marketing techniques to have emerged in the last ten years.
CHF 63.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hayes, Nick
- ISBN: 978-0-7506-8600-6
- EAN: 9780750686006
- Produktnummer: 23168396
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 250 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 407 g
- Abbildungen: Illustrations
- Gewicht: 407
24 weitere Werke von Duncan Brown:
Who Really Influences Your Customers?
Ebook (EPUB Format)
CHF 41.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.