Produktbild
Duncan Brown

Influencer Marketing

Who Really Influences Your Customers?

Buch

For those involved in marketing and sales, this book offers essential analysis of how to identify who has influence, how they apply it, and how marketers can turn it to their advantage. This work is one of the first books to give an overview of one of the fastest growing marketing techniques to have emerged in the last ten years.

CHF 63.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hayes, Nick
  • ISBN: 978-0-7506-8600-6
  • EAN: 9780750686006
  • Produktnummer: 23168396
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 250 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 407 g
  • Abbildungen: Illustrations
  • Gewicht: 407

24 weitere Werke von Duncan Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.