Produktbild
James J. (Hrsg.) Zhang

Contemporary Sport Marketing

Global perspectives

Ebook (PDF Format)

The international nature of the sport industry requires a global approach to sport marketing practices. Organisations need to develop a good understanding of the laws, regulations, values and norms of the countries and cultures in which they operate. This book brings together world-leading sport marketing scholars from 11 countries to address the most important global, regional, national, and community marketing issues in sport today. Presenting the latest cutting-edge research from countries including India, China, the UK and the USA, it includes case studies on successful marketing strategies in sports ranging from football and hockey to ba… Mehr

CHF 49.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Pitts, Brenda G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-96734-1
  • EAN: 9781351967341
  • Produktnummer: 31673850
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 308 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'215 KB
  • Abbildungen: 61 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Fotos, 21 schwarz-weiße Zeichnungen, 34 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


James J. Zhang is Professor and Director of the International Center for Sport Management (ICSM) at the University of Georgia, in Athens, Georgia, USABrenda G. Pitts is Professor of Sport Management and Director of the Sport Business Research Laboratory at Georgia State University, in Atlanta, Georgia, USA

31 weitere Werke von James J. (Hrsg.) Zhang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.