Produktbild
Ken (Hrsg.) Coates

Japan's Future and a New Meiji Transformation

International Reflections

Ebook (PDF Format)

Bringing together the work of sixteen international Japan specialists and scholars, this book analyzes Japan's culture and history to reflect on the critical policy decisions and national commitments required for the country to continue to succeed. Comparing the current situation with the uncertainties of the late nineteenth century, this book investigates the possibility and desirability of a New Meiji Transformation in Japan. Set in the context of perceived demographic, ecological, fiscal and political decline in Japan, it explores what a New Meiji initiative would look like in the twenty-first century and whether a new era of renewal is ne… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hara, Kimie (Hrsg.) / Holroyd, Carin (Hrsg.) / Söderberg, Marie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-61639-6
  • EAN: 9780429616396
  • Produktnummer: 30866991
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 226 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'104 KB
  • Abbildungen: 27 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Fotos, 21 schwarz-weiße Zeichnungen, 2 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Ken Coates is Canada Research Chair in Regional Innovation, Johnson-Shoyama Graduate School of Public Policy, University of Saskatchewan, Canada.Kimie Hara is a Professor and the Renison Research Professor in East Asian Studies, University of Waterloo.Carin Holroyd is Associate Professor, Department of Political Studies, University of Saskatchewan, Canada.Marie Söderberg is a Professor and Director of the European Institute of Japanese Studies at the Stockholm School of Economics, Sweden.

34 weitere Werke von Ken (Hrsg.) Coates:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.