Produktbild
C. K. Prahalad

The Future of Competition

Co-Creating Unique Value With Customers

Ebook (EPUB Format)

In this visionary book, C. K. Prahalad and Venkat Ramaswamy explore why, despite unbounded opportunities for innovation, companies still can't satisfy customers and sustain profitable growth. The explanation for this apparent paradox lies in recognizing the structural changes brought about by the convergence of industries and technologies; ubiquitous connectivity and globalization; and, as a consequence, the evolving role of the consumer from passive recipient to active co-creator of value. Managers need a new framework for value creation. Increasingly, individual customers interact with a network of firms and consumer communities to co-creat… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ramaswamy, Venkat
  • ISBN: 978-1-4221-6074-9
  • EAN: 9781422160749
  • Produktnummer: 22278393
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'771 KB

Über den Autor


Prahalad, C. K./ Ramaswamy, Venkat

13 weitere Werke von C. K. Prahalad:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.