Produktbild
Philip T Kotler

Principles of Marketing, 18th Global Edtion

Buch

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.  For principles of marketing courses that require a comprehensive text. Learn how to create value through customer connections and engagementIn a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who m… Mehr

CHF 85.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Armstrong, Gary
  • ISBN: 978-1-292-34113-2
  • EAN: 9781292341132
  • Produktnummer: 33427736
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 736 S.
  • Masse: H27.9 cm x B22.5 cm x D2.5 cm 1'433 g
  • Auflage: 18. A.
  • Gewicht: 1433

18 weitere Werke von Philip T Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.