Produktbild
Tom R. (Hrsg.) Tyler

The Psychology of the Social Self

Buch

Leading theoreticians and researchers present current thinking about the role played by group memberships in people's sense of who they are and what they are worth. The chapters build on the assumption, developed out of social identity theory, that people create a social self that both defines them and shapes their attitudes and behaviors. The authors address new developments in the theoretical frameworks through which we understand the social self, recent research on the nature of the social self, and recent findings about the influence of social context upon the development and maintenance of the social self.

CHF 149.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kramer, Roderick M. (Hrsg.) / John, Oliver P. (Department of Psychology, University of California, Berkeley) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8058-2849-8
  • EAN: 9780805828498
  • Produktnummer: 23120795
  • Verlag: Taylor & Francis Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 612 g
  • Gewicht: 612
  • Sonstiges: Undergraduate

14 weitere Werke von Tom R. (Hrsg.) Tyler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.