Consuming Jesus: Beyond Race and Class Divisions in a Consumer Church
Challenging the consumerism that fosters ethnic and economic divisions and distorts evangelical Christianity, this book puts forth a theologically grounded call to restructure the church's passions and practices, transforming the evangelical imagination around a nobler, all-consuming vision of the Christian faith.
CHF 24.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Miller, Donald (Solist) / Perkins, John M. (Solist)
- ISBN: 978-0-8028-3068-5
- EAN: 9780802830685
- Produktnummer: 2939441
- Verlag: William B Eerdmans Pub Co
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 191 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.7 cm x D1.3 cm 290 g
- Gewicht: 290
Über den Autor
Paul Louis Metzger is associate professor of Christian Theology and Theology of Culture at Multnomah Biblical Seminary.
16 weitere Werke von Paul Louis Metzger:
Bewertungen
Anmelden