Produktbild
Jonathan Bignell

Postmodern Media Culture

Buch

Postmodern Media Culture examines the relationships between theories of the postmodern and contemporary media institutions, products, and consumers. It analyzes the function of media examples in the work of a number of key theorists -- including Adorno, Baudrillard, Benjamin, Habermas, Jameson, Lyotard, and McLuhan -- and discusses contemporary media production, products, and audiences, to test and reorient theoretical models of the postmodern. The book deals with film, television, information technology, consumer products, and popular literature and assesses challenges to conceptions of the postmodern based on gender, race, and region.The b… Mehr

CHF 52.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7486-0988-8
  • EAN: 9780748609888
  • Produktnummer: 22684364
  • Verlag: Edinburgh Univ Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.6 cm x D1.4 cm 372 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 372
  • Sonstiges: Ab 22 J.

Über den Autor


Jonathan Bignell

33 weitere Werke von Jonathan Bignell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.