Produktbild
O'Reilly, Daragh (Lecturer in Marketing, Management School, University of Sheffield)

Music, Markets and Consumption

Buch

A fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It gives a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector.

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Larsen, Gretchen (Department of Management, King's College London) / Kubacki, Krzysztof (Keele Management School, Keele University)
  • ISBN: 978-1-908999-52-8
  • EAN: 9781908999528
  • Produktnummer: 33458662
  • Verlag: Goodfellow Publishers Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.2 cm x B15.5 cm x D1.4 cm 384 g
  • Abbildungen: 40 Figures
  • Gewicht: 384
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von O'Reilly, Daragh (Lecturer in Marketing, Management School, University of Sheffield):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.