Produktbild
Vijay (Hrsg.) Mahajan

New-Product Diffusion Models

Buch

Product sales, especially for new products, are influenced by many factors. These factors are both internal and external to the selling organization, and are both controllable and uncontrollable. Due to the enormous complexity of such factors, it is not surprising that product failure rates are relatively high. Indeed, new product failure rates have variously been reported as between 40 and 90 percent. Despite this multitude of factors, marketing researchers have not been deterred from developing and designing techniques to predict or explain the levels of new product sales over time. The proliferation of the internet, the necessity or develo… Mehr

CHF 237.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Muller, Eitan (Hrsg.) / Wind, Yoram (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7923-7751-1
  • EAN: 9780792377511
  • Produktnummer: 1520384
  • Verlag: Springer Us
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 372 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.5 cm 723 g
  • Auflage: 2000
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 723

1 weiteres Werk von Vijay (Hrsg.) Mahajan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.