Produktbild
Sarah E.H. Moore

Ribbon Culture

Charity, Compassion and Public Awareness

Ebook (PDF Format)

This book explores the history, meaning, and sociological implications of awareness campaigns, seeing them as personal displays of compassion in a culture where empathy is a by-word for authenticity. It also highlights how charities use awareness campaigns to reach their audience, and the transformation of charity into a commercial enterprise.

CHF 77.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-230-58338-2
  • EAN: 9780230583382
  • Produktnummer: 20009040
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Plattform: PDF
  • Masse: 797 KB

Über den Autor


SARAH E.H. MOORE is Research Assistant at the Department of Sociology, University of Kent, UK. Her research interests lie in the sociology of compassion, risk culture and health.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.