Transforming Mathematics Teacher Education
An Equity-Based Approach
This book builds on the Teachers Empowered to Advance Change in Mathematics (TEACH Math) project, which was an initiative that sought to develop a new generation of preK-8 mathematics teachers to connect mathematics, children's mathematical thinking, and community and family knowledge in mathematics instruction - or what we have come to call children's multiple mathematical knowledge bases in mathematics instruction, with an explicit focus on equity. Much of the work involved in the TEACH Math project included the development of three instructional modules for preK-8 mathematics methods courses to support the project's goals. These activities…
Mehr
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Drake, Corey (Hrsg.) / McDuffie, Amy Roth (Hrsg.) / Aguirre, Julia M. (Hrsg.) / Turner, Erin E. (Hrsg.) / Foote, Mary Q. (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-21016-8
- EAN: 9783030210168
- Produktnummer: 31943277
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 181 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 0 g
- Auflage: 1st ed. 2019
- Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, farbig
- Sonstiges: Research
Über den Autor
95926618
5 weitere Werke von Tonya Gau (Hrsg.) Bartell:
Bewertungen
Anmelden