Produktbild
Bruce I Newman

Communication of Politics

Cross-Cultural Theory Building in the Practice of Public Relations and Political Marketing: 8th Inte

Ebook (EPUB Format)

Learn how political marketing and public relations affect the electoral process! Communication of Politics: Cross-Cultural Theory Building in the Practice of Public Relations and Political Marketing examines how communication and marketing experts influence politics. The book reviews the state of the art in political communication management and marketing through a cross-cultural integration of research and theoretical approaches. An international panel of authors presents a comparative assessment of the impact of candidate and party appeals on the electorate, examines case studies from elections in the United States and Europe, and offers in… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-69188-1
  • EAN: 9781136691881
  • Produktnummer: 20169441
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 194 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'877 KB

32 weitere Werke von Bruce I Newman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.