Persuasive Technology: Development and Implementation of Personalized Technologies to Change Attitudes and Behaviors
12th International Conference, PERSUASIVE 2017, Amsterdam, The Netherlands, April 4-6, 2017, Proceedings
This book constitutes the refereed proceedings of the 12th International Conference on Persuasive Technology, PERSUASIVE 2017, held in Amsterdam, The Netherlands, in April 2017. The 23 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 85 submissions. The papers are grouped in topical sections on health(care), monitoring, and coaching; personality, personalization, and persuasion; motivations, facilitators, and barriers; design principles and strategies.
CHF 77.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Oinas-Kukkonen, Harri (Hrsg.) / Siemons, Liseth (Hrsg.) / Beerlage-de Jong, Nienke (Hrsg.) / Gemert-Pijnen, Lisette van (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-55134-0
- EAN: 9783319551340
- Produktnummer: 33300119
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 308 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 14'149 KB
- Abbildungen: 61 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
- Reihenbandnummer: 10171
1 weiteres Werk von Peter W. (Hrsg.) de Vries:
Bewertungen
Anmelden