Produktbild
Christof (Hrsg.) Pforr

Food, Wine and China

A Tourism Perspective

Ebook (EPUB Format)

The growth of the Chinese economy and the emergence of the Chinese middle class have fuelled the rapid expansion of China's outbound tourism market, with many destinations around the world trying to capitalise on the opportunities created by the growing number of Chinese visitors. This book specifically focuses on the demand for food and wine tourism experiences by Chinese tourists, which in recent years has become an important constituent of destination competitiveness.Looking at the different ways in which individual destinations have responded to this increasing demand, this book provides a better understanding of the preferences, motivati… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Phau, Ian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-74272-6
  • EAN: 9781351742726
  • Produktnummer: 31559884
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 314 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 6'914 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 55 schwarz-weiße Abbildungen, 5 schwarz-weiße Fotos, 50 schwarz-weiße Zeichnungen, 19 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Christof Pforr is Discipline Leader (Tourism, Hospitality and Events), School of Marketing, Curtin University, Western Australia. Ian Phau is the Head of School of the School of Marketing at Curtin University, Western Australia.

22 weitere Werke von Christof (Hrsg.) Pforr:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.