Produktbild
Tom Kelley

The Ten Faces of Innovation

IDEO's Strategies for Beating the Devil's Advocate and Driving Creativity Throughout Your Organization

Buch

Filled with engaging stories of how companies like Kraft, Intel, Safeway and the Mayo Clinic have incorporated IDEOUs thinking to transform the customer experience, this book is an extraordinary guide to nurturing and sustaining a culture of continuous innovation and renewal.

CHF 37.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Littman, Jonathan
  • ISBN: 978-0-385-51207-7
  • EAN: 9780385512077
  • Produktnummer: 19366479
  • Verlag: Random House N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H24.6 cm x B16.7 cm x D2.2 cm 770 g
  • Abbildungen: Farb. Abb.
  • Gewicht: 770

Über den Autor


TOM KELLEY is a partner at IDEO, and the author of the bestselling The Art of Innovation and Creative Confidence. JONATHAN LITTMAN is the author of several books on business, crime, and sport. He is the founder of Snowball Narrative and SmartUp.life, and was previously a contributing editor at Playboy.

20 weitere Werke von Tom Kelley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.