Produktbild
Terence E. (Hrsg.) Gomez

Chinese Business in Southeast Asia

Contesting Cultural Explanations, Researching Entrepreneurship

Ebook (PDF Format)

Presents empirical findings from different South-East Asian countries to demonstrate that Chinese businessmen employ a variety of strategies in their networking, entrepreneurship and organisational and firm development; and concludes that much more research is needed in order to provide a full understanding of Chinese business success.

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hsiao, Hsin-Huang Michael (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-84935-0
  • EAN: 9781136849350
  • Produktnummer: 16955558
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'219 KB

1 weiteres Werk von Terence E. (Hrsg.) Gomez:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.