Frank (Hrsg.) Fischer
Scripting Computer-Supported Collaborative Learning
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Buch
Theoretically, the term script appears to be rather ill-defined.This book clarifies the use of the term script in education. It approaches the term from at least three perspectives: cognitive psychology perspective, computer science perspective, and an educational perspective. The book provides learners with scripts that support them both in communication/coordination and in higher-order learning.
CHF 264.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Haake, Jörg M. (Hrsg.) / Kollar, Ingo (Hrsg.) / Mandl, Heinz (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4419-4236-4
- EAN: 9781441942364
- Produktnummer: 10301573
- Verlag: Springer Us
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 368 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.9 cm 557 g
- Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 557
23 weitere Werke von Frank (Hrsg.) Fischer:
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Ebook (PDF Format)
CHF 50.30
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Ebook (PDF Format)
CHF 44.00
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Ebook (EPUB Format)
CHF 121.90
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Ebook (PDF Format)
CHF 121.90
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Ebook (PDF Format)
CHF 50.30
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Ebook (EPUB Format)
CHF 50.30
Cognitive, Computational and Educational Perspectives
Ebook (EPUB Format)
CHF 50.30
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.