Development Report on China's New Media
In this book, specialists and scholars present a comprehensive account of the latest developments in Chinese new media. The articles explore important areas such as security of cyberspace in China; the development of WeChat and micro-blogs; public opinions of social media and the transformation of traditional media. It also summarizes the development of the new-media industry, including digital TV, mobile games, the online video industry, IPTV, new-media advertising and mobile news applications. It is a valuable reference work for researchers and professionals working in media.
CHF 153.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Wu, Xinxun (Hrsg.) / Huang, Chuxin (Hrsg.) / Liu, Ruisheng (Hrsg.)
- ISBN: 978-981-10-3683-5
- EAN: 9789811036835
- Produktnummer: 22514076
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 218 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 3'254 KB
- Auflage: 1st ed. 2017
- Abbildungen: 25 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
2 weitere Werke von Xujun (Hrsg.) Tang:
Bewertungen
Anmelden