Produktbild
Elizabeth Crisp Crawford

Tobacco Goes to College

Cigarette Advertising in Student Media, 1920-1980

Buch

Documents the history of cigarette advertising on US college and university campuses. From the 1920s to the 1960s, such advertisers had a strong financial grip on student media. Although student newspapers are the main focus of this book, tobacco's presence on campus permeated more than just the student paper. Cigarette brands were promoted at football games, on campus radio and through campus representatives.

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7864-6819-5
  • EAN: 9780786468195
  • Produktnummer: 15655426
  • Verlag: McFarland & Co Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D0.0 cm 431 g
  • Abbildungen: notes, bibliography, index
  • Gewicht: 431
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.