Mathematics for Equity
A Framework for Successful Practice
Presents equity-oriented approaches that have been successful with urban high school mathematics students. The volume describes the evolution of a fundamentally different conception of learners and teaching. The chapters bring together research and reflection on teacher collaboration and professional community, student outcomes and mathematics classroom culture, reform curricula and pedagogy, and ongoing teacher development.
CHF 165.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cabana, Carlos (Hrsg.) / Shreve, Barbara (Hrsg.) / Woodbury, Estelle (Hrsg.) / Louie, Nicole (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8077-5562-4
- EAN: 9780807755624
- Produktnummer: 16124311
- Verlag: Teachers' College Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm
- Sonstiges: General (US: Trade)
5 weitere Werke von Na'ilah Suad (Hrsg.) Nasir:
Bewertungen
Anmelden