Waldemar (Hrsg.) Karwowski
Handbook of Human Factors and Ergonomics in Consumer Product Design, 2 Volume Set
Ebook (PDF Format)
A comprehensive resource, this handbook covers consumer product research, case study, and application. It discusses the unique perspective a human factors approach lends to product design and how this perspective can be critical to success in the market place. Divided into two volumes, the handbook includes introductory and summary chapters on case study design, design methods and process, error and hazards, evaluation methods, focus groups, and more. It discusses white goods, entertainment systems, personnel audio devices, mobile phones, gardening products, computer systems, and leisure goods.
CHF 52.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Soares, Marcelo (Hrsg.) / Stanton, Neville A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4200-4623-6
- EAN: 9781420046236
- Produktnummer: 34171636
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 1040 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 48'610 KB
Über den Autor
Waldemar Karwowski, Marcelo M. Soares and Neville A. Stanton
100 weitere Werke von Waldemar (Hrsg.) Karwowski:
Ebook (EPUB Format)
CHF 53.50
Ebook (PDF Format)
CHF 189.00
Ebook (PDF Format)
CHF 165.50
Ebook (PDF Format)
CHF 1,350.60
Ebook (PDF Format)
CHF 273.45
Ebook (PDF Format)
CHF 73.50
Ebook (PDF Format)
CHF 212.50
Ebook (EPUB Format)
CHF 273.45
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.