Produktbild
Markus Baum

Strategic Marketing

Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace

Buch

Scientific Essay from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, The University of Surrey (School of Management), language: English, abstract: Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplaceCompanies studied:Apple and SonybyMarkus B. BaumMarco HacksteinMarcel MehlingAbstract: The managing director of Sony, Japan has asked a report based upon an assessment of why his Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace. This analysis provides anal… Mehr

CHF 18.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hackstein, Marco / Mehling, Marcel
  • ISBN: 978-3-656-19996-0
  • EAN: 9783656199960
  • Produktnummer: 14924014
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 56 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.6 cm x D1.0 cm 96 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 96

38 weitere Werke von Markus Baum:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.