David B. Magleby
Who Donates in Campaigns?: The Importance of Message, Messenger, Medium, and Structure
Buch
Who Donates to Campaigns? examines data on donors to the 2008 and 2012 presidential election campaigns to demonstrate who is donating and how the internet and campaign finance law have contributed to significant change. This book will be of value to students, scholars, campaign professionals, and journalists and anyone interested in US campaign and elections.
CHF 153.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Goodliffe, Jay / Olsen, Joseph A.
- ISBN: 978-1-108-42927-6
- EAN: 9781108429276
- Produktnummer: 26264865
- Verlag: Cambridge
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 482 S.
- Masse: H23.5 cm x B18.8 cm x D3.2 cm 816 g
- Gewicht: 816
37 weitere Werke von David B. Magleby:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.