Produktbild
David B. Magleby

Who Donates in Campaigns?: The Importance of Message, Messenger, Medium, and Structure

Buch

Who Donates to Campaigns? examines data on donors to the 2008 and 2012 presidential election campaigns to demonstrate who is donating and how the internet and campaign finance law have contributed to significant change. This book will be of value to students, scholars, campaign professionals, and journalists and anyone interested in US campaign and elections.

CHF 153.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Goodliffe, Jay / Olsen, Joseph A.
  • ISBN: 978-1-108-42927-6
  • EAN: 9781108429276
  • Produktnummer: 26264865
  • Verlag: Cambridge
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 482 S.
  • Masse: H23.5 cm x B18.8 cm x D3.2 cm 816 g
  • Gewicht: 816

37 weitere Werke von David B. Magleby:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.