Produktbild
Kevin J. Clancy

Uncover the Hidden Power of Television Programming

... and Get the Most from Your Advertising Budget

Buch

Demonstrating that television (and print) can be much more powerful advertising vehicles than has ever been supposed, the original research reported in this book finds that the more involved viewers are in a television programme, the greater the impact of the advertising carried by the programme. The book provides insight into how an advertiser can make the firm's advertising money work harder and smarter.

CHF 155.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lloyd, David
  • ISBN: 978-0-7619-1581-2
  • EAN: 9780761915812
  • Produktnummer: 1458010
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 480 g
  • Gewicht: 480
  • Sonstiges: Professional & Vocational

6 weitere Werke von Kevin J. Clancy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.